Dom är mina nu!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori -   |  Daterat - 2012-08-27 » 21:26:21

Jaa, nycklar till lägenhet, tvättstuga och förråd är nu mina! Var och kollade på lägenheten idag och jaa, den är liten men det visste jag. Men väggarna är vita allt finns och jag kommer absolut trivas! Jag kommer bo lite i utkanten av campus så kommer inte störas av krogarna som finns på området, klart att det kommer festas en del i lägenheterna runt omkring, men det är campus, man får nog leva med det! :p köket hade inte mycket arbetsyta, men det kan man väl vänta av en kokvrå ;) däremot fanns det mer skåp än vad jag trodde och badrummet var mycket större än vad jag trodde! :)

Men på lördag kommer ju eldprovet, får alla möbler och alla mina grejer (läs kläder och skor) plats i lägenheten? ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!