Klädkod

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-04-26 » 23:20:27
Tänkte lägga upp en dubbel outfit idag ;) Höll på med ett inläg igår men hela min dator fick lite ryck så det laggade rejält och då orkade jag helt enkelt inte längre! :) Igår i växjö hade jag på mig det som jag har på den första bilden!

Svarta jeans från cheap monday (standard) sedan hade jag en body på mig som jag inte haft på mig på ett år typ, använde den inte för att jag tyckte att jag såg så fet ut, så win på självförtroendet jag har nu och win på att jag faktiskt gått ner ett par cm i midjan! :)

Idag när regnet öste ner i Borås drog jag ner till stan för att mysa lite med min vän Zoey, blev lite kaffe och lite lunch och lite kik i affärer, alltid mysigt! Hade på mig lite läppstift idag också, bara för att det är kul ibland!

Hade på mig ett par GAMLA leggins som jag egentligen kan bestämma om dom är snygga eller inte fortfarande! Hur som helst så är dom sköna och varma med ett par strumpbyxor över, kände att det var temat idag, mys!




Postat av: Angelique {Kinkykitten}
URL: http://kinkykitten.nu 2012-05-06 / 19:48:37

Tycker dom var snygga :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!