Syster fyller 18!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2012-04-22 » 17:07:02
I fredags så fyllde min lilla syster 18 år, stööört sjukt för jag ser henne fortfarande som den där irriterande skitungen som alltid skulle få sin egen vilja igenom. Men men i alla fall så var jag ju givetvis tvungen att följa med henne ut första gången, så kvällen började hemma hos mig. Första gången jag hade förfest hemma hos mig och det var inte för mig haha! :) Linneas kompisar börjde trilla in vid halv åtta-åtta tiden och då spelades det "med andr ord" (ett JÄVLIGT kul spel) och dansades lite ps3 move dance party. Vi drog vid halv elva för att hinna till Harrys innan elva för att slippa inträdet, som vi gjorde, med bara någon minut haha! På harrys dracks det lite till, dansades lite, och jag och Linneas kompisar sjöng ja må hon leva på kareoken, som sig bör när någon fyller 18! Kvällen avslutades på McDonalds där Linnea fick sin mat gratis för att jag som en bra syster kläckte ur sig att hon fyllde år, woop woop! :) Jag hade överlag en trevlig kväll och hoppades att Linnea hade det med, eftersom det var hennes kväll! :) Trodde jag hade glömt kameran hemma så på Harrys blev det inga bilder tyvärr (men det visade sig senare att jag hade den i väskan *suck*)

Här är några  bilder från i Fredags, först en bild på mig och syrran och sedan gruppbilder på tjejerna som var med på förfesten :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!