DIY, by me

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-04-06 » 18:09:44
Hejsan mina kära! Har skrivit om att jag har haft ett par DIY projekt här nu, och jag tycker att två av dessa är värda att läggas upp här nu. Det är en långkjol som har blivit en asymetrisk och ett par svarta jeans som har fått sig en skön makeover.

Dom översta bilderna är jeansen omgjorda och den nedre bilden av sämsa kvaliten är jeansen så som dom såg ut från början. Men är inte riktigt säker på om jag ska göra något mer med shortsen, det märker jag när jag får en fin idé! :)

Och det är då bilden på kjolen som jag klippte i, alltså inget avancerat. Men man måste börja någonstans för att bli bättre på något! Tycker att det är kul att göra om saker eftersom jag inte alltid har pengar att köpa nya kläder, då får man ju faktiskt göra nytt av gammalt!

 

Appropå DIY så fick jag ett samtal för ett par dagar sedan av en gammal vän som berättade om ett företag hon och ett par andra höll på att starta upp, och där kan man snacka om do it yourself på avancerad nivå! Kommer lägga upp ett inlägg om deras projekt antingen lite senare ikväll eller imorgon, så stay tuned! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!