Växjö

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-09-29 » 22:38:39
Bor i växjö nu, i lägenheten med brorsan och flickvännen, jag hittar ingen lägenhet. Men söker fortfarande febtilt så om någon har en lägenhet på campus eller i närheten i växjö så hör av er! ;) Jag vet att jag har varit sinnessjukt dåligt på att blogga men pratade med en tjej om att börja igen. Jag menar, en nystart, en ny stad och en ny skola. Man kan ju alltid försöka, kanske inte blir så överdrivet mycket mode egentligen, men det blir nog massa dans, massa skola och en hel del fest också för den delen. Men, ska läsa lite professions etik, så jag slipper det i helgen. För imorgon åker jag hem och ska mysa i älsklingens nya lägenhet, åker tillbaka på tisdag kväll.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!