Time for hemtenta!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-10-21 » 15:57:46
Snart läggs hemtentan ut på moodle, jösses vilken tenta ångest man kan ha då! Känner mig sjukt oförberedd men lucky me så har vi ju hela veckan på oss att skriva den! Jösses, nervös tjej, och sjukt jobbigt med det där jädra referens systemet som jag måste lära mig samtidigt som man ska skriva hemtentan, är lite bitter på min förra svenska lärare som lärde mig "fel" referenssystem! Blir ju inte underkänd om jag gör fel på det, men det känns lite pissigt att behöva göra om den för den sakens skull... Men men, om tio minuter är det dags att köra igång! Wish me luck!



Snart dags att djupdyka ännu en gång i kurslitteraturen! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!