Lääääänge sedan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-05-22 » 19:54:10
Känner att bloggen har blivit lite bortglömd nu när studenten och balen närmar sig, är så mycket att tänka på och så mycket som händer att man glömmer att uppdatera. Men har bestämt mig nu att bättra mig så att jag kan titta tillbaka här på bloggen och se vad som gick runt i mitt huvud dom sista veckorna innan studenten och se vad det var som hände. Kan ju börja med att berätta vad som hänt i helgen, den började hemma hos Evelina med godis ätande och film tittande, lördagen spenderades på jobbet och sedan åkte jag till pappa och käkade lite grillad lax och därefter åkte jag hem och drack hade det trevligt med mamma, tommy och min kära Tim, sedan var det bara massa mys som gällde fram tills nu när han åkte hem. Så kan ju sammanfatta helgen med ett ord och det är ju bra haha xD Men nu ska jag skriva lite engelska uppsats om national characteristics, valde att skriva om australienare. Det är väl bara att sätta igång eftersom den ska vara inne imorgon så man får betyg i engelska C också...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!