"When I left you I left a big wound and he stitched it up..."

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-06 » 20:40:32
So who are you guys doing? :) Har varit lite törrt med uppdatering här men har inte haft tid idag, vaknade vid tolv och då skulle jag dammsuga, duscha och käka innan jag drog till jobbet vid två :) Slutade jobba vid halv sju och då kom jag hem och däckade i soffan haha xD Nu är jag klar vaken och vräker i mig det godiset som blev över från igår, ska även ta slut på colan, muuuums ^^ Eftersom att det inte kommer något bra på tv ska jag formodligen lägga mig och läsa breaking dawn, alltså när jag har kommit in i en twilight bubbla har jag sjukt svårt att komma ur den. Den där stephanie mayer kan sina saker alltså! :D Men men, min mysman som inte kom igår kanske kommer idag så jag får mysa av mig lite :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!