Twilight ecplise

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2011-03-05 » 20:49:27
Så nu vet jag hur min kväll ser ut, har precis varit och köpt godis och massa cola som jag ska frossa i ikväll. Ska se klart filmen allt en tjej vill ha, jag tycker att Colin Firth är riktigt mysig! Sedan ska jag sätta i mammas nyinköpta rulle twilight ecplise, sedan tror jag att jag ska se kings speech. Den fick ju en del priser på oscars galan så ska kolla in den :) Mysmannen Colin är ju med där också. Känner att jag gärna hade haft min egna mysman här, dumma skola >_< Har tagit lite bilder på mig i cheerdräkten också lägger upp dom lite senare. Let the myskväll begin! :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!