Projekt arbete

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-30 » 18:21:38
Projektet är mitt liv haha, det kan man lugnt säga! Just nu är det det enda jag gör, men det är lugnt bara det ger resultat... Det ska lämnas in på fredag ju så att känner mig lite små stressad med kände att jag behövde en liten paus. Har kommit en bit nu iaf, har fått ihop en sisådär fem sidor är rädd att jag uppfattat allt fel bara... får se om någon kan kolla på det imorgon och se hur det ser ut. Men men ska väl återgå då, sköj!
Postat av: Evelina
URL: http://vovvelina.blogg.se/ 2011-03-30 / 18:58:23

Fin blogg :D Kika gärna in på min och mian kompisars musikvideo till TikTok. Den finns på min blogg :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!