Orka uppdatera? haha

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-23 » 13:19:38
Haha orkar egentligen inte uppdatera men vad fan, det är ju kul att kolla tillbaka på senare vad det  vad man gjorde sista terminen på gymnasiet :P Tja skrev sist i torsdags, då hade jag tagit en öl med rirri och sov hemma hos henne, sedan blev det skolan som vanligt. Och på kvällen efter jobbet drog jag till Harrys med mysigt folk, Erika hade ju fyllt tjugo år! :) Det blev en riktigt trevlig kväll och Harrys på fredagar är ju något att rekomendera om dom har crazy fridays, liksom 29kr för en öl och 49 för en del drinkar, det är ju alltid fint :) På lördagen var det bakfylla och jobb som gällde. Sedan blev jag blixtsjuk kunde knappt prata, börjar bli bättre nu. FÅR JU INTE VARA SJUK! Det är ju för guds skull DM och tre dagar! Jag TAGGAR som aldrig förr haha! Ska bli så kuuuul :) Det är ju på hemmaplan så kom och stötta mig för guds skull! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!