Fin kväll

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-03-05 » 03:39:38
Är nu hemkommen efter en riktigt fin kväll och dag :) Var i skolan som vanligt och sedan var det dags att rigga upp ljudet i matsalen inför mingel festen. Som tur var så var mina klasskamrater Anton och Joel där och fixade det, hade aldrig klarat det haha, vilket kaos det hade blivit! Efter ljudet var fixat så var det dags att fixa iordning matsalen, flytta bord och pynta och göra det mysigt så att det blev ett riktigt fint mingel! Sedan så var det dags att fixa snittarna, tunnbrödsrulle med kyckling och mjukost, blev riktigt gött haha! Fast jag tror vi gjorde för mycket för att vi var tvugna att ha en matätar tävling när det var slut haha xD Men allt slit var mödan värd för jag hade en riktig mysigt kväll och hoppas att dom som kom också hade det! Sedan så var det då dags för spelning på puls, några från minglet drog ner för att stötta klasskamraten joel som spelade med sitt desert bloom. Riktigt duktiga var dom! Jag förstår inte varför jag är på spelning så sällan, det är ju riktigt roligt ju!

Men nu ska jag väl gå och lägga mig, måste storstäda rummet, det är kaos haha! Sedan bär det av mot Lundby för fotografering med fina Seniors black, kanske inte skulle käkat pizza och cheeseburgare idag om man ska fotas i dräkterna imorgon =/ Äsch det är bara att köra på barnmatsdieten hahaha xD

Postat av: Jane
URL: http://bombshellbitch.tk 2011-03-05 / 04:06:41

Jag blir nervös när du tänker att du inte fått äta sådant... att det är fel. Jag har haft anorexi i många år och vill inte att någon ska tänka så, för det hindrar en från att leva:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!