Fashion is a way of expression

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2011-03-06 » 00:15:54
The headline is so true, men idag hade jag inget att uttrycka, jo mina känslor för våren. Det gjordes med skinnjackan och glajjorna. Det andra, var det som var helt och rent. Och något som funkar, orkar inte bry mig så mycket om fashion nu. Har annat att tänka på, men ibland kan det vara bra. Att uttrycka sig i kläderna, jag gjorde det ofta ett tag. När jag ansågs vara emo, och det var jag väl ett tag, men jag ansåg mig vara alternativ (men kollar man tillbaka såg jag ju inte speciellt alternativ ut) Men det var ett sätt att uttrycka mig, ett slags rop på  hjälp, lite som ett rop på att någon ska se en, lägga märke till en och tycka om en. Så var det iaf för mig. Men har kommit ifrån det lite nu, så kör på mainstream. Inte för att jag har mognat utan för att jag har blivit feg. Jag säger inte att jag vill gå tillbaka till min förra stil men innan tänkte jag inte på vad andra skulle tycka innan jag tog på mig kläder, nu är det det första jag tänker på =/ Aja mycket snack för en outfit bild, hmm. Men här har ni dagens oufit iaf!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!