Dextro energy

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-03-30 » 23:26:38
När jag satt och kämpade med mitt projektarbete käkade jag en jäkla massa dextrosol, även om jag är klar för kvällen med projektet så har jag en massa energi över. Så jag tänkte visa er kläderna som jag köpte igår!




Go stickad beige tröja, 50 kr



En till go stickad tröja, blå lila typ, 50kr


Skit snygg kavaj, färgen gör den inte rättvisa är finare i verkligheten. Sanne skulle köpa den först men den var för liten för henne, lucky me! 75kr betalade jag för den :)

Köpte även ett par leggins och en svart tubhalsduk i sammet, de betalade jag sammalagt 35kr för, men orkade ine ta kort på det :P

Så allt som allt, 210 kr, det är inte illa pissat ^^ Nej ska försöka göra mig trött nu tänte jag :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!