Dan före doppare dan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-04-01 » 00:14:08
som man brukar säga... Tja imorgon ska pat in, and guess what? Jag kommer lämna in det i tid haha :P Är nu uppe i tretton sidor och har bara avslutning kvar att skriva, tänkte att jag går upp tidigt imorgon och åker till skolan innan jag börjar (jag börjar tolv) och skriver lite. Då kanske jag till och med hinner att göra samhälls uppgiften :) I feel good for once. Så är det bara högskoleprovet som ska göras på lördag, är förövrigt sjuuukt nervös. Tänkte plugga som ett djur på det när jag kommer hem från jobbet imorgon, ja ni vet kolla igenom gamla prov och så, så att jag vet ungefär vad det är jag ska göra... Sedan är det bara kulturfestivalen kvar som är ett stort arbete, och det känns faktiskt riktigt bra det med. Är iaf bara glad att jag inte har det som projekt, att behöva tänka på ljussättning och sånt, uusch >_< Men men, ni får komma och kolla på utan substans på kulturfestivalen. En dans och musik föreställning som handlar om missbruk i olika former, med miiiig som dansare! :D




Snart är det dags! Min super snygga tröja!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!