Vaken till middagen!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-08 » 15:34:53
Jag vaknade typ nyss, skoooj! Skulle egentligen varit med karin idag, men hon var bortbjuden till sin morfar, tur var väl det annars hade jag känt mig lite taskig som sov igenom det :P Idag hade jag tänkt dra och sola, men eftersom Sun house stänger klockan fyra så får jag nog skita i det haha :P Får kanske sola imorgon efter träningen, som är från klockan tio till tre, den skulle egentligen varit nio till tre men känns lite bättre med tio till tre :) Men ändå så måste jag dissa Emmas födelsedags firande ikväll. Känner mig själv och vet att jag inte kommer dra hem efter förfesten som jag måste om jag ska träna, och jag vet att om jag drar med till krogen kommer jag inte åka hem tidigare, så det är lika bra att strunta i det. Så jag byter ut en kväll med fest och dans mot mys i soffan, det är inte riktigt min stil haha! :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!