Tired and hung over

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2011-01-06 » 18:45:22
Imorses var jag bakis, inte lite heller! Jag brukar alltid dricka massa vatten eller mjölk när jag kommer hem från en ute kväll och det brukar verkligen hjälpa mot bakfyllan. Men eftersom jag fick skura upp hostmedicin och glas bitar direkt när jag kom hem för att jag tappade ut hostmedicinen så glömde jag det... och tja idag var inte huvudet riktigt med. Somnade väl runt fem sex tiden och när jag vaknade kände jag mig fortfarande lite full >_< Men jag gick upp klockan halv elva och käkade frukost, men sedan gick jag och lade mig igen. Och har i princip inte rört på mig fram tills nu, haha. Har precis duschat, alltså det finns inget som en dusch för att känna sig som en människa igen! :D

Men kvällen igår var rolig, skulle på förfest med rirri och arijana men dom var så sega så jag och sanne drog hem till sanne istället och förfestade lite där. Vi drog vidare till puls där det spelades go musik hela kvällen och jag dansade hela kvällen. Den typen av musik som spelades då is the shiet! :D Fast jag pausade mitt dansande några gånger för att sno en kyss eller två av Tim, så busig man kan vara <3 haha

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!