Sunday school

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-16 » 15:49:01
Idag är det plugga som gäller, har redan gjort klart nutida konsten (som skulle varit inne i fredags ooops!) och nu ska jag göra samhällen som ska redovisas på onsdag. Muntlig redovisning om GMO, alltså genmodifierade organismer. Jag ska prata om vart beslutet tas idag och så, ska även prata om vart vi i min grupp anser att betygen ska tas. Efter samhällen måste jag läsa ut The bell jar av sylvia plath eftersom på onsdag ska jag göra en muntlig analys på den på Cambridgen. Hmm får se hur det går, den första muntliga redovisningen på engelska på.... länge haha xD

Igår kväll var det roligt, satt ju som sagt hemma hos Rijalda och drack lite vin, senare blev det dags för Franks där vi satt ett tag. Hade hellre dratt en sväng till puls men så blev det tyvärr inte. Jag tog tjugo i ett bussen hem för att mysa lite med grabben :) Kollade på Salt och Dumma mig igen eftersom jag inte såg slutet sist vi såg den, det gjorde jag inte denna gången heller för jag somnade ifrån den igen haha xD Men grabben skulle iväg på match imorses så sedan han åkte har jag suttit och pluggat bara för att jag är så himla duktig!

 

Bjuder på en bild från nutida konst projektet. Jag var en mamma som ville ut och jobba på 2000-talet :)

 

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!