Right now

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-30 » 23:26:43


Asfräsch tjej säger godnatt ha en bra söndas/måndags natt och hoppas att ni kan sova bättre än mig! Kan nästan aldrig sova på söndag natt, så är alltid lika trött på måndagar, men då är det ju ganska soft att man har sovmorgon till halv elva imorgon :)
Postat av: Gniztra
URL: http://www.gniztra.com 2011-01-31 / 09:20:25

Kolla in på Gniztra.com om du är lite sugen på lite balla smycken,ysl mascaror,hemprylar och snygga skal till iphone...


Postat av: Erica
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/ 2011-01-31 / 11:52:34

Hej!

Jag är i ett stort behov av hjälp! Jag och min syster driver en dansskola och terminens tema är "Musikvideos genom tiderna" så från 80-talet och fram till nu!



Vi är jätte intresserade om du har något förslag!

Du kan kommentera i inlägget där de handlar om just de här! :)



Vore super gulligt om du hade lust att hjälpa till! :) Tack på förhand!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!