Pointless

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-12 » 22:24:29
Denna dagen har varit... vet inte som vanligt men ändå inte haha :P Var i skolan, hade engelska, hade nutida konst och gjorde mitt projekt arbete, skulle åka hem och softa lite men slutade med att jag fick springa hem, packa ner tränings kläder och äta ett äpple för sedan var det projekt träning. Efter det fikade jag med Sanne och Emelie, pratade lite om resor. Vi vill ju liksom åka utomlands i sommar :) Men blev även tillfrågad om jag vill åka med Rijalda och gänget till Alanya, vet inte riktigt vad jag ska välja haha xD Bara jag får sol, hav och fest :)

 

Hade gärna åkt till något ställe där stränderna ser ut såhär, men då får man nog betala mer än vad jag kan haha!




Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2011-01-12 / 22:55:51

vadå ska välja? du lova mig först så du ska åka med oss !:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!