ööööööh

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2011-01-30 » 21:34:36
Ungefär så känner jag mig idag efter alldeles för få timmar sömn, men igår var kul eller iaf förfesten och en bit in på kvällen på puls. Eller man kan säga att det var roligt tills jag började lacka på allt och alla och inte orkade vara kvar och drog hem. Fortsatte lacka sönder hemma och somnade runt halv fem och vaknade vid sju.... somnade sedan någon gång runt tio tiden igen och gick upp klockan två för att ha träna med laget. Efter träningen kom jag hem och stendäckade i soffan. Nu efter en dusch så känner jag mig fräschare och inte alls lika arg på omvärlden som igår haha xD Men ska väl fortsätta ligga som en soffpotatis och käka upp godiset som är kvar från i fredags :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!