Emotional

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2011-01-17 » 00:46:39
Hatar att vara såhär känslosam och fundersam innan man ska lägga sig. Hatar att älska någon som man en gång hade men förlorat, men så fick man tillbaka det igen, men inte fullt ut. Känns så konstigt, så underbart, så jävla jobbigt. Jag vill ju ha tillbaka det på riktigt men jag har det hellre lite än inte alls. För utan det jag har nu mår jag fruktansvärt dåligt, nu är det inte så farligt. Bara vissa nätter som denna, när jag inte ens orkar skriva vacker utan orkar bara skriva för att bli av med lite skit. Jag måste sova egentligen, för att klara av det ska jag läsa en bok, en kass sådan och hoppas att jag somnar då...

Den som säger att jag inte älskar dig har fel, den som säger att jag inte försöker eller vill har fel fel fel fel....
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!