Eat, sleep dance

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2011-01-24 » 22:55:03
Lite så har min dag sett ut faktiskt haha xD Somnade väl runt fyra tiden imorses och försov mig lite till skolan, började halv elva och vaknade tio muuums  >_< Men skolan idag var det dans som stod på schemat hela dagen, sedan så drog jag hemåt och käkade smörgåstårta och tårta för att tommy fyller femtio idag. Efter det blev det träning med seniors black, det var naaajs :) Men var så jäävla trött att när jag kommit ur duschen så ska jag sätta på datorn och somnar på sängen, helt näck haha xD Så tror att jag ska dra något avsnitt av How I met your mother och sedan sova :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!