Citysälj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-25 » 21:44:53
Var på en arbetsintervju idag på citysälj, har aldrig varit på en arbetsintervju förut så jag har inte en aning om hur det gick faktiskt haha xD Men man kan ju alltid hoppats! Klädde mig faktiskt lite för den här intervjun idag, visar en outfit lite senare :) Idag har jag varit och simmat också, ska nog göra det varje tisdag, eller iaf någon gång i veckan. Det är ju gratis för oss på bäckäng som inte läser idrott längre, ganska gött men det är dåligt att man inte utnyttjar det ordentligt... Nej nu ska jag upp och borsta tänderna och lite sånt och sedan lägga upp en dagens :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!