Cheer your heart out

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2011-01-17 » 20:37:29
Är nyss hemkommen från träningen, var hemma en snabbis mellan skolan och träningen för att äta bara, jag älskar nudlar bara så ni vet. Men det är iiinte gott att äta det innan träningen, man blir så jävla tung och illamående på något sätt av det haha. Eller iaf jag xD Vet inte hur det är med er andra! Iaf träningen idag gick bra, hade två nya som kom och prövade eftersom vi har haft strul med laguppsättningen men nu ser det ut att rulla på bra! Dom lärde sig snabbt och byggen fungerade som det skulle och allt sådant. Hade ju dans idag i skolan med, från halv elva till halv tre med lunch då :P Det var också roligt, hade balett vid stången för första gången på ett tag, kändes det som iaf och jäääävlar vad svettig jag blev, har äntligen fått in lite teknik så att jag verkligen kan köra allt fullt ut och svettas lite, så jävla gött haha :P På andra passet hade vi massa andningsövningar, blev helt yr av det haha xD

Och just det, ni kanske tycker att jag är äcklig som tycker det är gött att svettas. Eller aa det är inte gött när man inte tränar men älskar att vara svettig och trött och äcklig efter ett träningspass, hur vet man annars att man ansträngt sig liksom! Men eftersom jag är/var svettig så ska jag hoppa in i duschen nu. Efter det ska jag forstätta läsa the bell jar så att den blir klar snart. Arbetet ska ju in på onsdag haha xD Och förresten ska göra en ny kategori som heter dans träning och ohälsa haha :P Där tänkte jag skriva lite som jag har gjort nu, om träning, dansen i skolan och om det är något som handlar om det :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!