Tiiired

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-16 » 22:57:38
Är riktigt trött, nu har varit och fixat betalningen och har även jobbat i ett par timmar. Känns så jävla najs att ha jobb, gillar att tjäna pengar haha xD Sitter bara och glor på tv nu och funderar på om jag ska kolla lite på the vampire diaries, alltså bröderna salvatore är ju bara för jävla snygga! Riktiga hetingar, jag har alltid tyckt killar som ska föreställa vampyrer är riktigt sexiga, det började med lestat i quuen of the damned, vilken heting alltså! :)

 

Mumma, sexiga vampyrer, här har vi Lestat från Queen of the damned, Brad Pitt och Tom Cruise från The vampire chronicles, Edward från Twilight och bröderna salvatore från the vampire diaries. Sexy as mother fuckers

Postat av: Linnea
2011-02-16 / 23:29:34

Tjejhuvudrollen hade sitt genombrott i Degrassi TNG så det så ooooch det var bara jag som brydde mig...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!