The oscars

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-28 » 22:33:08
Kunde inte sova för fem öre igår, hade fruktansvärt ont i halsen och näsan kliade så jag ville dö. Då är det alltid fint när man upptäcker att oscars galan går på tv, så jag lade mig i bäddsoffan och kollade på det tills jag somnade. Hade gärna velat se hela men med tanke på att det slutade tjugo över sex så kändes inte det så lockande kanske! Men såg en del och nu ska jag se på de bästa från oscars galan på femman :) Är som många andra intresserad av klänningarna men är även intresserad av filmerna och vem som vinner för vad och så. Finaste klänningen som jag såg på röda mattan var enligt mig Jennifer Hudsons

Tycker hon var så vacker, fast jag vet inte riktigt vad jag tycker om att hon rasat så i vikt ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!