Make my heart go boom

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2011-02-20 » 21:16:37
Sitter och käkar tunnbrödsrulle, ska snart hugga in på en knäckemacka med ost också haha. Riktigt gött, har precis ätit en massa glass med chokladsås, mums. Känns som att jag ätit för lite idag haha xD

Och just det, var inne på shopnastygal härom dagen och hittade så stört snygga saker, några var alldeles speciellt snygga. Alltså jag verkligen önskar att jag hade pengar och bara kunde beställa hem massa saker från den sidan. Och sedan ha modet att ha på mig och matcha det så som jag vill haha :)

Den här koftan hade jag velat ha mer som en klänning, fett. Bara ben till denna och klumpiga klackar, eller kanske kängor. Kängor funkar till allt, klack med iof haha xD



 

Den här shortan till ett par ljusa avklippta sår och kängor i sommar. Stora glasögon och stora smycken, fint!

 

Men ska väl kolla lite tv eller något, och försöka bli trött, det är ju skola imorgon. Vilken påminner mig, jag har inte gjort cambridge läxan haha :P

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2011-02-21 / 21:30:16

Joo, eller så var det 2009 ? haha kommer inte ihåg XD ! jaa sommar och värme hade verkligen inte suttit fel !


Postat av: Sari
URL: http://reborn.webblogg.se/ 2011-02-24 / 07:05:52

Gillar den översta, snygg!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!