Let's go back to sleep!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-02-24 » 07:30:37
Ligger i sängen och är sur på mig själv.. Anledningen är för att jag gick upp lite tidigare idag för att jag skulle gå till skolan med mamma idag, så jag gick upp gjorde iordning mig, borstade tänderna och alla mina vanliga morgonrutiner, och när jag är på väg ut genom dörren kommer jag på något. Jag har inte mina första lektioner, alltså börjar jag inte förrän fem över tolv idag. I am not a happy camper =/ Men men tänkte gå och lägga mig under täcket igen och bara mysa, något som ska bli skönt eftersom det är galet kallt i mitt rum!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!