Gårdagens/dagens

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2011-02-23 » 21:12:21
Såhär får ni mina kläder som jag hade på mig igår, och jaa, idag också. Jag är en riktig reuser, när jag hitter en outfit som jag tycker om och trivs i så har jag på mig den nästan jämt. Som med mina höga jeans från JC, RIP, jag hade dom jämt. Dom satt bra, var sköna och hade den perfekta höga midjan. Får väl köpa mig ett par nya högisar snart, kanske när lönen kommit. Ska dock ge mamma 1200 kr för handpenningen på resan och lägga undan massa också. Men jag kan ju inte gå med rumpan bar ;)

Drog mig helsvart, jeansen är från Faith, cheap monday tröjan är randig och halvtransparant från gina och halsbandet fick jag i julklapp  :)  Eftersom solen har kikat fram så har även mina glajjor gjort det! :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!