Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2011-02-14 » 15:58:08
Ja alla hjärtans dag, inte fan är det en lätt dag som singel. Men den är inte lätt när du har ett förhållande heller, då ska du vara romantisk, allt ska vara rätt, presenten ska vara där allt ska bli perfekt och allt måste vara så fint. Jag erkänner alla hjärtans dag är en speciell dag för mig, men den hade nog inte varit sådär jättespeciell om det inte hade varit så att den 14e februari 2009 blev jag och tim tillsammans. Så alla hjärtans dag fick ju sig liksom en annan mening, förra året var det vår ett års dag, men jag minns knappt vad vi gjorde... jag tror vi var på bio och sedan bara myste. Jag har aldrig tyckt att måste hitta på något speciellt, för mig har det aldrig varit viktigast att umgås. Att man slänger in lite extra romantik är ju bara ett plus men inte något obligatoriskt.

Men jag funderar lite på vad alla hjärtans dag hamnar idag, jag tillhör singel kategorin men jag vill inte spendera den här dagen ensam för att jag fortfarande umgås med den människa som jag tycker om och spenderade ett år av mitt liv med. Eller tja ett år som hade blivit två idag. Och jag erkänner jag har hoppats att idag hade blivit en favorit i repris från 2009, att det hade blivit vi igen, jag har önskat, hoppats och drömt men samtidigt vetat att den här dagen inte är så speciell som jag vill att den ska vara. Det kan till och med hända att jag spenderar den själv, utan den människa jag tycker om, utan den som jag vill spendera de flesta dagar med. Jag vill inte göra något speciellt, bara umgås, känna doften, värmen och andetagen från en annan människa, men inte vem som helst utan en människa. Ibland undrar jag vad jag är för honom, jag önskar att jag kunde läsa tankar, allt hade varit så enkelt då, jag önskar att jag var så stark som jag säger att jag är..


Postat av: sara
URL: http://ensara.blogg.se/ 2011-02-14 / 20:05:39

glad alla <3 dag :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!