UUUUNDERBAAART

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-01 » 21:44:37
Projektarbetet är avklarat, kan inte förklara hur underbart skönt det känns alltså, att det är inne klart, finito! Sweet! Men då är det alltså bara högskoleprovet som ska göras imorgon då. Men det kan man inte göra så mycket åt, liksom om jag failar så händer inte så mycket mer än att jag failar (och förlorar pengar) Så imorgon blire feeest! Kanske inte borde festa överdrivet hårt, ska vara i skolan klockan nio på söndag morgon och ha ljuscheck med föreställningen som jag medverkar i till kulturfestivalen, men men det måste ju också göras :P Aja, nu ska jag väl sätta mig och se om jag klarar av att göra något gammalt högskoleprov och käka lite godis :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!