Utan hjärnsubstans

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-06 » 15:50:08
hihihi ^^ Lite så känner jag mig nu, ligger som en degklump i min säng och orkar inte riktigt göra någonting. Hade sista repet innan föreställningen som är imorgon, det känns fett alltså. Hade gärna velat softa lite nu men det går iiicke! Man måste ju tjäna pengar också, så ska strax pallra mig iväg till jobbet och kränga lite tidningar, hoppas det går bra i neeed the cash! Känns väl sådär att jag kommer varje dag jag jobbar och måste byta en jobbtid, alltså kulturfestivalen fuckar allt nu haha xD Kom på att jag glömde ju att jag anordnar en till fest på fredag och måste byta den tiden till på söndag eller något. Men egentligen kan jag inte på söndag heller för då ska jag egentligen fixa rummet som då förhoppningsvis är klart. Men men får se vad the boss säger ^^ Pengar vill jag ha iaf! Och just det, ska inte ha en sådär överdrivet tråkig blogg idag. När jag kommer hem slänger jag nämligen upp en fin liten outfit bild ^^
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!