Spring time

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-22 » 16:21:50
Våren har kommit på riktigt nu och det känns helt underbart! Har legat ute i solen fram tills typ nu, har sytt lite också. Eller tja jag sydde igen dynorna till utemöblerna för mamma var tvungen för att sprätta om dom, sydde även upp ett linne som var ALLDELES för långt medans jag höll på. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. Årets första grill står på schemat, men ska inte äta så där jätte mycket för om några timmar så ska jag till stan och bowla och käka revben med min fina vän Evelina :)


 

Älskar denna bilden, så fin. I looove spring time! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!