Promdress

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-18 » 18:25:14
Har ääääntligen hittat den klänning jag vill ha och kan ha på balen, så himla underbart och det blev så himla spontant också. Skulle bara följa med patricia för att hon skulle sy in sin klänning, och så bara hängde den där och var sådär fin :) Tänk vad man kan ändra sina tankar om klänning egentligen, ville ju först ha en röd 20-tals inspirerad klänning, sedan hittade jag massa fina ljusrosa skira och lätta klänningar och den jag har nu är aprikos färgad och modellen är inte ALLS så som jag först tänkte från början. Men huvudsaken är att jag gillar den ^^ Det värsta med att jag har en så annorlunda klänning än vad jag hade från början är att nu måste jag tänka om hårsituationen haha :P

Annars är livet jävligt härligt, har sovit hos sanne fredag, lördag och söndag hon är ju ensam hemma så det är najs! Ikväll ska vi kanske till almenäs och checka läget där för vädret är ju uuuunderbart! Har hängt ute i solen största delen av dagen idag, så är riktigt gött slö som man bara kan bli i solen :)


 

Den här klänning var den första som jag hittade, men blev aldrig att jag köpte den.  Gillade inte riktigt hur den satt ^^

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!