A lot to do

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-04-11 » 00:02:21
Vet att jag har typ världens tråkigaste blogg just nu jag vet haha, hade kanse det innan också? Neej det hoppas jag inte  ^^ Men det är så mycket just nu med kulturfestivalen och allt. Hoppas att det kommer finnas lite tid till bloggen senare. Men nu är jag iaf happy chick, mitt rum är HELT klart nu (bara en liten liten sak som saknas) and it is awesome! Men tänkte kompensera liiiite för att jag har varit så dålig på att blogga med en liten bild. Bilden är tagen av Evelina Cras till hennes projektarbete :) Resten av bilderna hänger utanför aulan på bäckängsgymnasiet under kulturfestivalen :)


Postat av: Matilda
URL: http://matildabennhage.blogg.se/ 2011-05-22 / 17:17:13

Grym bild! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!