Tjenare

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-22 » 17:47:56
Tänkte bara säga att jag har varit duktig och städat! Hittade min gamla senapsgula/bruna väskan som jag letat efter hela sommaren. Kände att det var lite lycka på den! Hittade även mitt träningsband för foten och mina knäskydd, kanske ska börja använda dom istället för att klaga över att jag har ont...

Men det bästa av allt är det jag tänker visa er nu! Var jag inte en riktigt pudding? Här gick jag kanske i femman, hur gammal var man då? :O Iaf så hade jag, Aisa och Erika fått för oss att vi skulle bli modeller, så dessa skulle vi skicka in till någon agentur haha, tur att vi inte gjorde det vi hade ju fått rådissen! :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!