Politisk dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-15 » 14:44:37
Idag har varit en mycket politisk dag, som jag skrev igår så var det ju valtorg idag på skolan. Dock så pratade jag bara med en moderat på bäckäng för att det var så galet mycket folk i korridorren. Därför sprang jag ner till stan för att snacka med dom i valstugorna istället, kändes som om dom hade lite mera koll. Alla förutom SD, vi ställde exakt samma frågor till dem som till alla andra partier, om jobb, skola, bostäder och skatter och liknande och dom hade inget svar, och när man väl ställde frågor som deras parti behandlade såsom invandrare så blev dom sura och bad oss tänka över frågorna noga? Ursäkta, det kanske är DOM som borde tänka över sina frågor lite mer noga? Usch gillar inte människor som tror att dem är bildade fast de egentligen inte är det....


Nej nu ska jag göra chokladbollar och tvätta, eller chokladbollar, blir nog mest chokladbolls smet! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!