Noooo!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-23 » 22:19:58
Vad händer!? Facebook funkar inte jag tror jag avlider! Jag känner mig naken, rädd, exposed! Usch men eftersom inte FB funkar och det inte går något bra på tv:n är det kanske lika bra att få CAE läxan gjord? Den jag skulle gjort igår, men istället satt jag och skrev på min projektplan som egentligen skulle varit inne idag. Men NEJ när jag har suttit halva natten och skrivit på den ska den tydligen vara inne nästa onsdag... *suck*

Aja, träningen idag var helt okej faktiskt, var riktigt trött bara. Ska fota min cheer shorts och min sport topp snart och visa er. Dem är naaajs!

Men som sagt dags för CAE-läxan och imorgon är det dags för skolfoto!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!