Låt oss vara toleranta

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2010-09-20 » 21:54:43
Just det, SD kom in i riksdagen, blev vågmästare både i borås och i riksdagsvalet. Förstår verkligen inte, det gör mig riktigt riktigt nervös. Folk som säger att dom inte är ett rasistiskt parti kan ju inte förstå vad rasism är. Deras politik går ut på att människor är olika värda, det är ju rasism, har jag inte rätt?

Aja nog om politik, här är det jag hade på mig idag, min tänkta skolfoto outfit


Favvo jeansen från Jc, så klart. Och ett vitt linne från Gina är väl egentligen en klänning för det är gigantiskt, med djup uringning i ryggen :) Och koftan är ett fynd från Myrorna i Götet, tror jag betalde 30 kr för den :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!