Jag är vuxen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-14 » 17:36:52
Gud jag kom på att imorgon är det sista dagen att anmäla sig till högskoleprovet! Gud vet ju knappt vad det går ut på, är det någon av er som läser som har tagit provet eller ska ta det? Jag är jätte nervös men känner att det är lika bra att göra det. Pappa sade att man inte kan förlora något på det, förutom kanske självförtroendet. Det är tydligen skiiiit svårt, usch och jag är kass på logiskt tänkande och sånt. Det är inte bara högskole prov snart, det är ju val också. Imorgon har jag bara en lektion på morgonen för sedan ska jag gå runt i korridorren på bäckängs andra våning för att prata med en massa politiker. Vi ska nämligen få vårat egna  lilla valtorg på skolan, tycker det är riktigt gött att demokrati veckan är samtidigt som valveckan, det blir mycket bättre att sätta sig in då. Fast jag vet iof inte vad jag ska rösta på... Någon av er som bestämt sig, och ni som är yngre och inte får rösta, är ni politiskt insatta och vet ni vad ni skulle vilja röstat på? :)

Jag vet iaf vilka jag INTE ska rösta på, och det är sverigedemokraterna, jag gör som Kenza uppmanar mina få läsare att INTE rösta på dem!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!