1 September

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-09-01 » 23:23:36
Kom precis hem efter en heldag, först skola, sedan fika, sedan grill på skola och sist men inte minst en trevlig stund på trandareds skolan med Hampus och Sanne. Det har varit en bra dag. Ändå känns allt så fel just nu, vill bara brista ut i gråt. Jag varken orkar eller vill mer ändå plågar jag mig själv. Det gör så ooont, men jag vet att alternativet gör ondare...


Och när han ler det där leendet som bara han kan,
så du smälter bort likt en bortglömd glass i sommarvärmen
All tvivel du en gång hade blåser bort
Det leendet som får dig tro att det bara finns du
bara ni
i hela världen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!