TRÖTT

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-11 » 20:31:45
Just nu är jag galet trött! Har tränat större delen av dagen, fast jag missade en danslektion för att jag skulle vara på BUM halv elva, trodde jag, hade inte tid förrän halv tolv så fick sitta där och vänta. TYPISKT! Men allt gick bra där iaf, hellre för tidig än sen ;) Men efter det lilla missödet har jag i stort sett bara tränat, har dansat i skolan gått vidare lite med den moderna koreografin och på eftermiddagen var det träning med Cheerleading laget. Och där har vi snart fått hela vårat program! Awesome! Är så taggad, speciellt eftersom vi kommer tävla i Borås! :) Ska snart hoppa in i duschen är riktigt riktigt äcklig :P


 

 

Läste i en timma om paradis öarna idag på undomsmottagningen, liiiite jag vill åka till någon av de öarna. Hawaii, Madeira, Maldiverna eller Aruba... eller typ Zanzibar. Men tänk er vita stränder blågrönt hav och fruktiga drinkar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!