Trött men inte tillräckligt

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2010-10-23 » 02:05:24
Just nu är jag riktigt trött, men eftersom jag sov från typ halv nio till tio är jag självklart inte tillräckligt trött för att sova. Men mår bättre idag än igår iaf. Problemen som uppstod igår var vart jag skulle bo, har länge funderat på om jag ska bo hemma hos mamma på heltid eller bo växelvis hos pappa så som jag gör nu. Men när jag funderat noga känns det som om det är bättre att bo heltid hemma hos mamma eftersom jag trivs bättre med att göra mitt egna schema, när man bor i Bosnäs måste man nämligen anpassa sitt eget schema efter andras och det är något som jag inte trivs med. Speciellt inte när det finns ett andra alternativ. Så jag pratade med min pappa idag och från och med imorgon kommer jag bo hos mamma på heltid, jag trodde pappa skulle bli ledsen men jag tror han har väntat på det här eftersom jag nästan aldrig är här ändå haha!

Dagen förövrigt har varit helt okej, har varit i skolan, har fetaste sovmorgonen på fredagar och det är sweeet! :D Åkte hem direkt efter skolan och bara softade lite. Just nu ligger jag i sängen hemma hos pappa( på en spikmatta <3) och taggar inför klassfesten imorgon! :D
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-10-23 / 09:21:00

Fan vad bra! Då vet jag att när jag kommer hem så kan jag ringa dig och sedan bara springa rakt upp backarna och är hos dig direkt! Hela tiden! Tjoho!! Nu ser jag fram emot att komma hem ännu mer!



Och jag vet redan att du har tatuering pucko, kommenterade ju på det inlägget till och med!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!