Nervous

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-13 » 22:31:04
Gud jag har beställt en tatuerings tid, ska göra det på onsdag vid halv sju tiden, är såååå nervös! Dagen förre ska Evve tatuera sig hos samma tjej :) Det är Josefin som ska tatuera oss båda, hon är väldigt duktig. Jag ska skriva Johanna på min fot :) Evve skulle egentligen tatuera sig idag men Josefin blev sjuk så det blev inget, så vi kollade på film istället. Innan jag åkte till henne så var jag och Sanne i stan, hittade en fin klänning, svarta overknee strumpor och ett diadem med rosett, men smart som jag är glömde jag alla grejorna hos evve! Visar dom när jag fått dom :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!