Naaajs!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2010-10-31 » 17:24:02
Kvällen igår var trevlig, var faktiskt sjukt rolig vid vissa tillfällen :) Det skrattades, snygg dansandes, ful dansandes och det dracks (för vissa alldeles för mycket) Haha xD Det var kul, jag var snygg, alla var snygga och jag dansade. Det är det som brukar signalera en lyckad fest för mig haha :) Lite tråkigt att vissa fick i sig lite för mycket så att festen tog slut ganska tidigt, eller slut och slut, den dog ut lite. Men som sagt den var rolig så länge den varade!

Och just det, jag valde att ha på mig den nya klänningen, den är säxy. Funderar på om jag ska ha den på Sannes födelsedags förfest om två veckor. DÅ SKA VI RÖJA PÅ KROGEN YEEEEEAAAAH! :D



Ledsen, men jag tog inga bilder igår. Hade med mig kameran men glömde batterier... suck
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!