I came to dance dance dance!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-25 » 21:31:10
Idag har jag dansat hela dagen som vanligt på måndagar, är helt sinnesjukt trött, som vanligt på måndagar haha! Fast idag är det ännu värre, för jag somnade kanske vid fyra-fem tiden imorses, inte okej! Så jag skippade första lektionen och kröp tillbaka i den varma sängen och det kändes riktigt gött att få sova lite till! Men som sagt dansade hela dagen idag, först blev jag, patricia, emma och Ida klara med vår 70-tals jazzdans sedan blev vi klara med den lyriska jazzen också. Känns som om man kommer någonvart! Och fick en ny dans på träningen idag också, sedan fick vi ännu en dans för den första var tydligen inte snygg haha :D Men fine by me, I love to dance :)


Slänger in en bild från Halmstad också, klarade ju sidvolt! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!