Haircut

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-07 » 15:51:26
Sååå har klippt mig idag då, blev faktiskt ganska nöjd :) Ska fixa lite med det senare ikväll och se om jag hittar något roligt man kan göra med det :)

Anyways before and after

 

Ska iväg och träna nu, eller kanske mest titta på, vet inte om jag vågar bygga när jag går på en medicin som försämrar reaktions förmågan haha!

Skriv gärna en liten kommentar om vad ni tyckte om håret, eller om ni vet någon rolig uppsättningen eller något man kan göra när man har sån här frisyr :)
Postat av: Eli
2010-10-08 / 17:41:28

superfint med diadem till sån frisyr tycker jag =D



hahah vad är det för medecin? låter farligt att inte reagera i tid hehe!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se/ 2010-10-09 / 15:37:21

Okej det ska jag testa! :)



Det är en hostmedicin, en stark sådan som innehåller morfin haha :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!