Finally

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-10-06 » 21:38:19
Jag har äntligen fått en riktig hostmedicin! Förhoppningsvis slipper jag hållas vaken av min äckliga hosta :) Haha det bästa med den hostmedicinen är att man däckar inom typ en timma när man tagit den, hello morfin liksom :)

 

Ska klippa mig imorgon, bye bye längsta hår jag haft på länge. Det är verkligen sjukt slitet så det måååste verkligen göras! Jag har ju olika långt hår nu, kortare på vänster och längre på höger. Funderar på om jag ska jämna ut det lite, det eller bara toppar. Vill inte ha speciellt kort hår. Trivs bättre i lite längre, skulle gärna vilja färga håret också... lite mörkare :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!