Work it

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-08 » 20:37:31
Kom precis hem från träningen, kände att det var en dum idé att sätta mig i soffan för jag kommer aaaaldrig komma härifrån för att hoppa in i duschen, fy fan vad trött jag är haha. Och jag har bara haft 2,5 timma dans och 2,5 timma träning idag haha. Slutade liksom vid halv ett idag, jag brukar sluta vid fyra tiden! Men eftersom jag slutade så tidigt så gick jag hem till Rijalda för att hämta mina saker, fick mina skor, i've missed them :P Vi gick och fikade och snackade massa skit, har saknat den bruden, vi var typ med varandra varje dag i somras. Den bästa veckan i somras var med henne, haha så sjuk var den! :)

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-11-08 / 23:16:24

tack att du inte tyckte våran resa till gotland var den bästa :(!!! ska komma ihåg detta....

hahah

skoja


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!